dinsdag 14 juli 2009

Ja hoor het is zover, we kunnen weg!

Gisteravond de paspoorten van de mannen opgehaald (ja ik zie je denken; lekker op tijd) inderdaad we hebben ze op tijd.
Twan kan geen genoeg van zijn eigen paspoort krijgen en moest er vanmorgen nog een keer naar kijken of alles wel klopte, het klopt. Zelfs zijn handtekening is hetzelfde als in het gemeentehuis (hoe kan dat nou)?
De internationale rijbewijzen zijn opgehaald, Canadese dollars besteld (halen we op bij het GWK op Schiphol), Waterschoenen gekocht (voor 7 euro kan je toch niet zonder zitten) en met raften zijn ze verplicht. En aangezien dat toch een van de dingen is die op ons lijstje" Things to do"staat wel zo handig om dan te hebben.

De verbanddoos is aangevuld, medicijnen zijn op voorraad, klamboes zijn gekocht. Zo ook het plastic tafelkleed en de antislip matjes, dit om te voorkomen dat je moet gaan jongleren met borden en kopjes als je de kast op doet nadat we een stuk gereden hebben.

Je ziet het, we kunnen weg, we zijn er klaar voor.
Helaas we moeten nog 4 nachtjes slapen, maar dat geeft niet hoor, dat geeft ons nog even de tijd om de route enzo weer aan te passen (iets wat we iedere dag doen).
Hij is nl weer veranderd, maar ik zet de juiste wel een uurtje voor vertrek er op en dan nog steeds onder voorbehoud, je weet tenslotte maar nooit.
Er is ook zoveel te zien en te doen dat het niet zo makkelijk is om een keuze te maken.

Het gaat vast allemaal goed komen, we hebben er ontzettend veel zin in en die 4 dagen kunnen niet snel genoeg gaan.
Oh ja, als laatste: Redmer probeert vast in het Canada-ritme te komen, wat dat dan ook mag betekenen. Hij gaat nu 's ochtends niet om 06.00u maar om 08.00u de deur uit (geef hem eens ongelijk) maar of het ook helpt, ik heb zo mijn twijfels.

4 opmerkingen:

  1. Hoi koekebakkers, dat ik nou de eerste ben die een reaktie plaatst! Jullie hebben een superreis voor de boeg natuurlijk, geweldig!
    We kunnen niet alles volgen, zijn zelf met vakantie vanaf eind juli (wat mij betreft hadden jullie beter in september of oktober kunnen gaan ;-)
    Hoe dan ook, heel veel plezier, geniet ervan, enne als je een beer tegenkomt: Drop dead!
    Groeten
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben ik weer (2e reaktie ook van mij YES!). Ik begrijp wel waarom niemand (nog) reageert: het valt niet mee een reaktie te geven, moet je je eerst aanmelden bij I-Google ofzo, viel nie mee, maar gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo, hier een reaktie vanuit de states.
    Ik hoop dat het bij jullie net zo leuk en mooi wordt als bij ons, alleen dat je wel gelijk in een keer de goede camper krijgt.
    Elke keer als we hier zo'n groot ding zien zeggen we he daar heb je Claudia en Reddy HAHA.
    In ieder geval alvast een goede vlucht a.s. zaterdag en je hoort nog van ons.

    groeten de Fifties

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Morgen is het dan zo ver. Ik hoop dat de vlucht mee zal vallen en dat jullie de camper krijgen waar jullie voor zijn gegaan (ieder een eigen bed)Ik zal op de camping alles gaan volgen en reakties plaatsen (want die zijn altijd leuk om te lezen!!!!!)
    Veel plezier en geniet ervan.
    afz.
    Madonna met de BB

    BeantwoordenVerwijderen