donderdag 23 juli 2009

In Merrit

Vandaag vanuit Mannings naar Hells Gate gereden. Dit is een kleine toeristische attractie over een vernauwing in de rivier. Ziet er best wel indrukwekkend uit.



We staan weer op een campground met bijna alles erop en eraan. Ook weer heel open en allemaal naast elkaar. Op de foto de bijzondere receptie.


Dit plaatsje ligt aan de rand van het gebied met de bosbrand. Van de VVV hebben we gehoord dat de weg naar Kalowna is afgesloten. We zien ook af een toe blus helikopters overvliegen.


Morgen gaan we dus naar het noorden naar Kamloops.

5 opmerkingen:

  1. Aan de receptie te zien zijn ze daar net zo kitscherig als Amerikanen volgens mij hahaha wat een entrance joh.
    Heel erg leuk om je blogs te lezen. Voelt een beetje of ik er bij ben hoor. Ik zie het allemaal voor me de bordjes en inhoud van de koelkast die door de camper vliegen en Reddy met zijn armen breed gespreid over het stuur, jij ernaast niet wetend wat je in de gaten wil houden, de weg of de inhoud van de camper achter je. Geweldig.
    Terwijl ik dit aan de tafel(keuken)naar jullie schrijf loopt je vader net voorbij met de honden. Het is hier nu 09.55 en dan schijnt de zon weer en dan komen er weer een hoop donkere wolken aan er valt aardig wat regen uit af en toe. Onze vakantie is vanaf vandaag ook begonnen. Heerlijk. Maandag gaat Roy zijn prikken halen voor maleisie. Dadelijk even naar D-reizen om nog wat duidelijkheid. Roy heeft gister zelf bij d-reizen optie op een ticket genomen. Ik had zelf ook al gezocht op internet maar je komt net zo duur uit dus dan doe ik het liever zo omdat het retourticket wijzigbaar noet zijn.
    Jordi heeft het niet makkelijk op dit moment. Een klasgenootje (melissa Bouwer, 17 jaar) is op haar vakantieadres overleden aan een bloedpropje in haar hersens.
    Met de scooter wil het nog niet echt vlotten maar we hopen toch echt dat hij hem volgende week kan gaan halen.
    Als ik zo op jullie kaart kijk dan moet je denk ik nog even geduld hebben tot je in het national park bent dan vind je vast geen franse campings meer.
    Pff ik ken de frustatie van een laptop hoor clau mijn cursor vliegt soms ineens naar boven en dan zit ik in een ander stuk tekst te typen kan ik weer opnieuw beginnen. Of ik ben het ineens kwijt heb ik teveel op de backspace gedruk whaaaaaaa
    Nou luitjes veel plezier en blijf uitkijken met dat vuur.
    Groetjes uit barendrecht

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo allemaal,Ik ga het weer proberen ,ik hoop dat het nu lukt.We genieten ieder keer van je verslag we beleven het gewoon mee,Jullie hebben mooi weer,allen niet leuk met oog op de bosbrande
    maar ja dat is daar altijd alleen niet fijn voor Jullie.Nou het weer is hier"pet".Af en en toe flinke onweers buien en heel regen.Maar tussen de buien door zitten we toch nog wel in de tuin in de zon.Wat leuk dat je een reporter aan boord hebt ik zie het al voor me de koelkastdeur open
    en alles door elkaar.Twan vond de Totempalen
    daar heeft hij foto's van gemaakt daar zijn we nieuwsgierig na.Ja je "huis" parkeren is ook
    niet makkelijk.We vindenhet heel knap dat Reddy
    met een "huis"van 9 meter rijdt.Jullie gaan vandaag naar het noorden schreef je nou heel plezier en veel mooi weer.Jullie moeten ook de groeten hebben van de buren met het kleine meisje
    En van ons de groetjes en xxxxxxxxxPa en Ma.
    veel mooi weer .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee hallo,

    Kenneth heeft naar de computer gekeken en ik geloof dat het nog effect heeft gehad ook hahahaha. In ieder geval slaat hij nu niet gelijk op tilt als ik ergens op klik. Ben nog steeds een trouwe lezer hoor. Ik hoop dat het jullie nu eens mee gaat zitten. Geen bosbranden meer en ook de site's kunnen zien zonder dat je daar bergen geld voor moet betalen. Toch niet normaal dat je zoveel moet betalen om in heet stinkend water te mogen liggen.kan je beter naar de sauna gaan toch??!! Maak eens een foto van de camper binnen. Ben wel nieuwsgierig!Ik heb echt bewondering voor Redmer dat het hem toch maar lukt. Het is niet niets. Probeer jij het ook nog eens???? Een rechte weg moet toch lukken, lekker stoer!! hahahaha

    Liefs,
    Jacqueline en the gang

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Allemaal
    Hier even een berichtje van ons ,we hopen dat dit overkomt er is al een paar keer iets niet goed gegaan. We hebben jullie reis tot nog toe helemaal gevolgt en we vinden het reisverslag van jou Claudia geweldig, en ook in het begin een stukje gelezen van twan, leuk hoor. Wat een enorme grote camper hebben jullie lijkt me vreselijk moeilijk om daar mee te rijden , maar uit je verslag Claudia hebben we gelzen dat Reddy een hele goede chauffeur is gelukkig maar . want de rit gaat wel over bergen en door dalen we vinden het wel knap hoor . Wat is het er duur he hadden we niet verwacht. De fotós die er op staan zijn leuk we kijken weer uit naar het volgende deel we wensen jullie nog een hele voorspoedige reis en geniet ervan . Wij genieten mee hoor Groeten voor jullie allemaal van Marten en Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Hoi,

    Gaaf om jullie reis te lezen hoor.
    Wij zijn inmiddels ook weer terug van onze avonturen op de Veluwe, Duitsland en uiteindelijk in de Ardennen. Hebben ons prima vermaakt in de Ardennen,alleen wat is het moeilijk in Belgie om te pinnen zeg pfff!, 2 dagen en vele kilometers gezocht naar een pinnert en met 20 euro nog op zak en een lege koelkast, wordt het knap lastig nog ergens te eten of eten te halen, wat een belgen joh. Maar goed dat die belgen nog gratis patat en frikandellen geven, of had ik nou kwasie niet betaald ;-). Maar we gaan ons nu opmaken voor de Moskou reis, nog een weekje en dan stappen we in het vliegtuig.
    We gaan jullie reis volgen hoor, want ziet er heel leuk uit en trouwens dat dure alcohol kan zeker ook een keertje geen kwaad om die te laten staan, hahahaha, is zelfbescherming hahaha.
    Groetjes vanuit nu nog Nederland en we sprken elkaar.
    Mark, Jet en de kids

    BeantwoordenVerwijderen